Förenkla styrelsearbetet

Med vårt digitala verktyg och personliga service är vårt mål att göra ert styrelsearbete enkelt!

Allt samlat och tillgängligt!

Ni får hela föreningens ekonomi samlad, överskådligt och tillgängligt via inloggning med BankID i Portalen.

Ni behöver inte längre hålla reda på pärmar och skicka runt dokument. Allt finns samlat på ett och samma ställe, tillgängligt när ni har behov och oavsett var ni befinner er! 

Se ekonomin i realtid!

Portalen är ett transparent verktyg som ger er insyn i det vi utför för er, via rapportverktyget och bokföringens alla verifikationer och allt presenteras i realtid. Styrelsen loggar in för att attestera fakturor, göra utläggsredovisning eller arvodesutbetalningar, varifrån och när som helst på dygnet som det passar er!

Se demofilm om Portalen

Styrelsen får tillgång till

  • Hela föreningens ekonomin i realtid 
  • Bokföringsunderlag
  • Attestera fakturor, göra utlägg och arvodesutbetalningar
  • Se bankkonto och transaktioner
  • Budget- och bokslutsarbetet   
  • Uppdaterat medlemsregister och lägenhetsförteckning
Dessutom får ni tillgång till funktioner för att:
  • Hantera dokument som avtal, post och övrigt
  • Kommunicera via ärende med förvaltare, boende och revisor
  • Notis när det finns något att åtgärda
  • Hantera andrahandsuthyrning
  • Avtalshanteraren
  • Köhantering

De boende kan

  • Se sina avier
  • Välja aviseringsmetod
  • Se information om sin bostad
  • Hämta utdrag ur lägenhetsförteckningen
  • Kontakta styrelsen eller oss som förvaltare via ärende
  • Ansöka om andrahandsuthyrning
  • Ta del av information och dokument som styrelsen delar
  • Ställa sig i kö (om föreningens köer sköts via köhanteraren)

Vi är specialister på ekonomisk förvaltning!

Vi har mångårig erfarenhet av att leverera ekonomisk förvaltningn till bostadrsrättsföreningar, samfälligheter och fastighetsägare. Genom våra medarbetares komptens och våra moderna digitala verktyg kan vi ge er en trygg och säker leverans.

Ni kommer att ha en löpande kontakt med ert eget kundteam som finns tillgängligt för att hanterar den löpande förvaltningen och svara på era frågor, allt för att avlasta er i det löpande styrelsearbetet. Hos oss går digitala verktyg och personlig service hand i hand!

Läs vad några av våra nöjda kunder säger om oss. 

Våra tjänster

Vårt koncept bygger på en grundtjänst för digital ekonomisk förvaltning. Den innehåller det ni behöver för föreningens löpande ekonomiska förvaltning inklusive budget och årsbokslut. Detta ingår.

Har ni behov av ytterligare tjänster inom till exempel köhantering, inkasso eller juridisk rådgivning, finns det kompetens hos oss inom dessa områden, och ni kan enkelt komplettera ert avtal med tilläggstjänster, utifrån ert behov.   


Intresserad?

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa din botadsrättsförening? Kontakta oss! 
Vill du få en prisuppgift utan några förpliktelser Begär offert

 

Det är enkelt att byta till Simpleko!

Det enda ni behöver göra är att säga upp avtalet med er nuvarande förvaltare i tid, så det inte förlängs automatiskt, och ge oss fullmakt att kontakta er tidigare förvaltare.

Läs mer om hur det går till att byta förvaltare här.

Vill du få nyheter som rör bostadsrättsföreningar i allmänhet och ekonomisk förvaltning i synnerhet, prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Denna sida stödjer inte webbläsaren Internet Explorer. För bästa upplevelse rekommenderar vi att du byter till en annan webbläsare t ex Chrome eller Firefox.