För styrelsen

Vårt mål är att det löpande styrelsearbete ska vara så smidigt som möjligt.
I Portalen, din digatal plattform för ekonomisk förvaltning, finns allt tillgängligt var du än befinner dig, digitalt och lätt åtkomligt! Här har alla i styrelsen insyn i föreningens ekonomi i realtid.
Hos oss går personligt bemötande och digital leverans hand i hand!

 

Information om månadsavisering

Från och med januari 2021 sker aviseringen månadsvis. Detta kommer underlätta vid exempelvis förändring av avgift och hyra.

Om medlemmen/hyresgästen sedan tidigare får endast en avi per kvartal, halvår eller år, kommer det inte ske någon förändring för dem.

Medlemmen/hyresgästen har nu möjligheter att själv logga in i Portalen

  • För att ändra aviseringsalternativ, logga in med avinummer och internetkod på avin.
  • Själv hämta sin avi.

Utskick av avier kommer att ske på samma sätt som tidigare för autogiro, e-faktura, Kivra och post. 

Mer information finns under För boende.

Behov av fler tjänster?

Få mer kunskap och stöd med hjälp av våra tilläggstjänster som t ex inkasso, låneupphandling eller styrelseutbildningar. Se mer under Tilläggstjänster

Denna sida stödjer inte webbläsaren Internet Explorer. För bästa upplevelse rekommenderar vi att du byter till en annan webbläsare t ex Chrome eller Firefox.