För styrelsen

Vårt mål är att det löpande styrelsearbete ska vara så smidigt som möjligt, därför har vi samlat information för att underlätta arbetet här. Din förvaltningsekonom finns också till för att stötta i arbetet. Vill du kontakta oss, når du oss här. 

Logga in i ekonomiportalen

Senaste nytt!

Nu kan du logga in i Portalen - din nya digitala plattform för ekonomisk förvaltning - via Logga in i huvudmenyn. 

Läs mer under Nyheter

Se funktionerna i nya Portalen

Månadsavisering

Från och med januari kommer aviseringen att ske månadsvis. Avierna för januari skickas ut i mitten av december. Detta kommer underlätta vid exempelvis förändring av avgift och hyra.

Om medlemmen/hyresgästen sedan tidigare får endast en avi per kvartal, halvår eller år, kommer det inte ske någon förändring för dem.

I samband med aviseringen i december kommer medlemmen/hyresgästen få information om nya möjligheter i Portalen från och med januari:

  • Möjlighet att själv enkelt ändra aviseringsalternativ.
  • Att avin skickas månadsvis.
  • Att det går att själv hämta sin avi.

För att ändra aviseringssätt logga in i Portalen med avinummer och internetkod på januariavin.

Utskick av avier kommer att ske på samma sätt som tidigare för autogiro, e-faktura, Kivra och post. De som idag har valt avisering via e-post kommer få den första avin per post, eller Kivra om man har aktiverat Kivra sedan tidigare.

Mer information finns under För boende.

Behov av fler tjänster?

Få mer kunskap och stöd med hjälp av våra tilläggstjänster som t ex inkasso, låneupphandling eller styrelseutbildningar. Se mer under Tilläggsttjänster

Denna sida stödjer inte webbläsaren Internet Explorer. För bästa upplevelse rekommenderar vi att du byter till en annan webbläsare t ex Chrome eller Firefox.