Digital plattform Portalen för ekonomisk förvaltning av Brf

Nya möjligheter – enkelt och transparent

Från den 1 januari 2021 kommer förvaltningen av våra kunders ekonomi att ske i den nya portalen där ni som styrelse, de boende i föreningen, hyresgäster samt revisor kommer kunna logga in på ett enkelt och tryggt sätt.

Senast uppdaterad 11 september 2020

Portalen kommer att förenkla och effektivisera såväl styrelsearbete och kontakten med medlemmar och hyresgäster som förvaltningen. Portalen blir tillgänglig via webben där du enkelt kommer att logga in med BankID. Det kommer att finns nya funktioner såsom ärendehantering, möjlighet att dela dokument mellan förvaltare, styrelse och medlemmar, få all föreningens post digitalt samt för medlemmar och hyresgäster finns möjligheten att ändra betalningsalternativ för sin avi.

digital ekonomisk förvaltning portalen laptop

Nyfiken på våra tjänster?

Önskar du en presentation av våra tjänster eller en offert anpassad efter din förenings storlek och behov? Kontakta oss för en kostnadsfri och förutsättningslös offert eller ett samtal där vi berättar mer om hur vi kan hjälpa din förening.