digital ekonomisk förvaltning från dator

Väx med oss

Hos oss på Simpleko möts erfarenhet, engagemang och digital innovation. Vi är specialister på ekonomisk förvaltning, och tillsammans arbetar vi för att ge bostadsrättsföreningar, samfälligheter och fastighetsägare en enklare vardag.

Tillsammans får vi våra kunders ekonomi att fungera smidigt

Vi är cirka 75 medarbetare med kontor i Uppsala och Östersund, och vår kompetens spänner över allt från ekonomi, redovisning och kundservice till juridik, inkasso och affärsutveckling. Vår arbetsvardag präglas av expertis, samarbete, eget ansvar och ett gemensamt driv att leverera högsta kvalitet i varje kontakt med kund.

Även om vi inte alltid har lediga tjänster ute, är vi nyfikna på dig som delar vårt engagemang för ekonomi, service, struktur och utveckling. Kanske är du ekonom, jurist eller har erfarenhet av kundkontakt i en digital miljö? Då är du varmt välkommen att skicka in en spontanansökan.

På Simpleko får du arbeta i ett stabilt och växande bolag med en viktig uppgift – att förenkla styrelsearbetet för bostadsrättsföreningar och samfällighetsföreningar över hela Sverige. Och du gör det tillsammans med kollegor som stöttar, utmanar och utvecklas, både som team och individer.

Roller hos oss:

  • Ekonomiassistent redovisning

  • Ekonom

  • Gruppchef

  • Handläggare inkasso

  • Handläggare kundtjänst

  • Handläggare lägenhetsförteckningen

  • Jurist

  • Säljare

  • Marknadsansvarig

Ekonomisk förvaltning kvinna som gör bokföring

Lediga tjänster just nu

Just nu söker vi en serviceinriktad handläggare till lägenhetsförteckningen.

underhållsplan bostadsrättsförening kvinna vid dator skapar digital underhållsplan

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få tips och nyheter om lagar, ekonomi och styrelsearbete i bostadsrättsföreningar. Är du styrelsemedlem i en förening som vi förvaltar? Då får du redan vårt nyhetsbrev för kunder.